tisdag 18 december 2012

På förekommen anledning - smycken

Det händer att jag gör lite smycken och eftersom en och annan uttryckt nyfikenhet på min produktion lägger jag upp några bilder här.

 Barnarmband, trädda på fjädrande memorywire,

 Änglar i silver och glas, finns att få i flera färger, helvita, lila med klara vingar och rosa huvud, lila med rosa vingar och vitt huvud. Svart med vita vingar, vita med svarta vingar (svartvita görs på beställning).
Notera att alla stift och eller krokar är i 925-silver.

 Örhängen med hjärtan i muranonglas och koppar eller silvertråd. Finns även som hänge till halskedja. Finns i fler färger som  blått, grönt, rosa, rost och vitt.


 Julens måste örhänge! Diskreta, men roliga tomtar. Färgen på kroppen och typen av krok varierar.

 Skirt halsband i wire och glaspärlor. Blommor på tråd.

 Set med örhängen, armband och halsband i tjeckiska glaspärlor och vaxade glaspärlor.  Färgen på dessa är mörkt turkos med detaljer i brunt/brons. Finns även i lila och brunt/brons.

Streckgubbar av glaspärlor. 
 
Ljust turkost och bronsfärgat armband i memorywire och glaspärlor, ca 3,5 varv långt.

 Grönt armband i memorywire och glaspärlor.

Tre armband i memorywire. Det röda med mörkröda hjärtan och ovala pärlor bland de små.
Det svartvita med detaljer av röda och klara hjärtan.
Det vita med tre små rosa änglar och en större ängel.

Armband som främst är gjorda av indiska glaspärlor.
Till alla dessa armband finns matchande halsband.


Intresserad av att köpa något, eller vill du se fler av mina produkter? Mejla mig på pnillas(punkt)galleri(at)gmail(punkt)com

Inga kommentarer: